کور خواندید –

قابل توجه طرفداران نظام، اخلاف نهضت ملی – اسلامی، جبهه ملی، توده – اکثریت و بی بی سی و دگراندیشان ضد کمونیست: ”آقا“ هم تق اش درآمد!

————-

خامنه ای: ”مخالفین نظام در انتخابات شرکت کنند.“

”مخالفین نظام“: کور خواندید!

براستی چه عاملی رهبر مخوف را از یورتمه رفتن انداخته و وادارش کرده تن به چنین ”دور اندیشی“ در پیام اخیرش بدهد؟!  چه نیازی امروز آقا را مجبور کرده که کاسه گدایی انتخاباتشان را جلو میلیونها میلیون از مردم محروم ایران، این مخالفین نستوه و تمام عیار نظام بگیرد؟

حقیقت اینست که از یکسو دوران خمینی که میشد در روز روشن علیه برابری و آزادی فتوا صادر کرد، گذشت. امروز پشم و پیله جمهوری اسلامی در مقابل نسلی که حاضر به جوش خوردن با هویت این نظام نیست، ریخته است. خوشبختانه انفجار اطلاعات در عصر ارتباطات باعث شده منحنی شرق زدگی در فرهنگ و سیاست و ادبیات جامعه به سرعت تغییر کند. چشم و گوش ملت آنقدر باز شده که زیر بار خزئبلات اسلامی نرود. ”آقا“ در واقف بودن به این ”خطر“ است که پای منافع کشور و نه اسلام عزیز شان را به میان میکشد.

از سوی دیگر، دولت اعتدال و ”گشایش سیاسی و اقتصادی“اش برای اکثریت جامعه تو زرد از کار درآمده است. از معجزات این دولت است که بیشترین آمار اعدامها را به نسبت دوره های گذشته در کارنامه خود ثبت کرده است. معلوم شد که تنها راه توسعه اقتصاد و درمان بیکاری در این نظام چیزی نیست جز اینکه همه بیکاران را سوار اتوبوس کنند و ببرند بیرون مرزها پیاده کنند و از دستشان خلاص شوند. ظاهراً ”گشایش سیاسی و اقتصادی“ این دولت جادو کرده است؛ تشدید استبداد، فقر، بیکاری، فحشا، ناامنی، اعتیاد و ادامه تعرض همه جانبه به حقوق کارگران و زنان، تنها گوشه هایی از خدمات دولت اعتدال به جامعه است.

با رو شدن این حقایق و دود شدن ادعاهای دولت، امروز خامنه ای در راس این نظام در مقابل مردم ایران به زانو افتاده و استدعا میکند که: ”مخالفین نظام در انتخابات شرکت کنند!“ بو کشیده و فهمیده که نمیتوان بیش از این همه چیز را با مشت آهنین و ارعاب و زندان و بگیر ببند و بی حقوقی جواب داد. کار نظام از سران ریز و درشت آن تا کاسه های داغتر از آش تحت عنوان دگراندیش و کنشگر و ”اپوزیسیون“ پادو همچون حزب بی بی سی و طیف اکثریت -توده و جبهه ملی، در بازار بی رونق انتخابات پیش رو به جایی رسیده است که همه دست اندرکاران این نمایش مضحک یکی پس از دیگری از لندن تا تهران، رو به جامعه و ”مخالفین نظام“ بساط گدایی رای راه انداخته اند.

اما اکثریت مردم محروم جامعه ایران اسیر دست انتخابات رژیم و خیمه شب بازیهای ”اپوزیسیون“ همخانواده حاکمیت نمیشود؛ مخالفین نظام در زمین این نظام بازی نمیکنند و بازیچه سناریوهای فریبکارانه و کثیف این حکومت نمیشوند. تق ولی فقیه و دولت اعتدالش درآمده است. هر امتیازی هم که بدهد خودش را بیشتر به مرحله مات شدن در بازی شطرنج سیاسی – اجتماعی نزدیکتر میکند. پاسخ اکثریت مردم ایران تحت نام ”مخالفین نظام“ به خامنه ای، به طومار نویسان لیبرال و ”فمینیستها“ و همه کاسه لیسان برون حکومتی یکی است: کور خوانده اید!