آقا! می‌گویند که شما خبر ندارید...

نویسنده: فواد عبداللهی

تاریخ انتشار: ۸ ژوٸن ۲۰۲۳

امسال تشریفات سالمرگ خمینی جنایتکار از طرف حاکمیت به دهنکجی وسیع مردم در شهرهای ایران به «امام» و مقدسات نظامی که او بنیانگزارش بود تبدیل شد. صدها تن از دختران و پسران آزادیخواه با پرت کردن حجاب اسلامی، این نماد زن‌ستیز حاکمیت، در برخی از میادین شهرهای بزرگ ایران با اجرای رقص‌های گروهی و موزیک شاد گرد هم آمدند و دستاوردهای خیزش سراسری خود را که با قتل مهسا امینی جرقه آن زده شد، گرامی داشتند. در بهبهان و شهرک باقری تهران پوسترهای خمینی آتش زده شد. در اکباتان و گوهردشت دیوارها با «مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی»، «مرگ بر جمهوری اعدام» و «امسال سال خونه سید علی سرنگونه»، شعارنویسی شدند. فضای آبدانان، سمیرم و برخی از شهرهای کردستان از جمله مهاباد با اعتصاب عمومی و تجمع خانواده‌های جوانان اعدام‌شده و درگیری با نیروهای سرکوبگر روبرو شد. 
این‌ها همه در حالی‌ست که خامنه‌ای روز یکشنبه ۱۴ خرداد بر سر گور خمینی، میلیون‌ها قربانی جان به‌دربرده از توحش نظام خمینی را «غافل، اراذل و اوباش» خواند و بار دیگر به مردم انقلابی و آزادیخواه توهین کرد و آنها را «پیاده نظام برای عناصر خاٸن و مزدور خارج از کشور» دانست.

گویا خامنه‌ای طبق معمول «خبر ندارد» که بیرون از قلعه «بیت رهبری» چه خبر است. این اصلا خوب نیست برای رهبر ام القراء اسلام که از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب عالم را تحت نفوذ خود دارد و با یک اشاره می‌تواند جهان را کن فیکون کند، از آنچه چند کیلومتر دورتر از «بیت رهبری» اتفاق می‌افتد خبر نداشته باشد. اکنون برای این‌که فردا وقتی او را از سوراخ مخفیگاهش بیرون کشیدند و روی نیمکت دادگاه مردمی برای محاکمات تاریخی در محضر افکار مترقی نشاندند، نتواند بگوید که «خبر نداشتم» برخی نکات را تاکید دوباره می‌کنیم:

دلشوره خامنه‌ای از سرنگونی نظام خمینی توسط مردم آزادیخواه و تشنه شادی و عدالت در واکنش آشفته اخیر او بر کسی پوشیده نیست. اين دلنگرانی محصول انقلابی است که دیگر بدون ترس از دستگاه مذهب و اعدام تا جلو «بیت رهبری» پیشروی کرده است. انقلابی که نظام کثیف آپارتاید جنسی، تفتیش عقاید و چوبه‌های دار را به چالش کشیده است. جمهوری اسلامی با همه‌ی مخلفات آن، با خمینی‌ها و خامنه‌ای‌ها، لاجوردی‌ها و خلخالی‌ها، با خاتمی‌ها و موسوی‌ها، روحانی‌ها و رٸیسی‌ها، با خفقان و زن‌ستیزی آن، با فقر و فلاکت آن، با شکنجه‌گاه‌هایش، با دستگاه «تواب سازی» و لت و پار کردن جسم و روان ده‌ها هزار زندانی سیاسی، امروز در برابر یک انقلاب عظیم اجتماعی برای به زیرکشیدنش پشت به دیوار است. خامنه‌ای بعنوان چکیده ارتجاع اسلامی حق دارد از شبح این انقلاب بر فراز جامعه ايران وحشت كند. آزاديخواهی و برابری‌طلبی به وسعت جامعه ايران است. مبارزه طبقه كارگر عليه گرسنگی و بيكاری و بی‌حقوقی، مبارزات آزاديخواهانه زنان عليه آپارتايد جنسی و مبارزات توده‌های مردم برای آزادی و حرمت انسانی اجزای اين انقلاب اجتماعی و رادیکال هستند.

خمینی و نظامش در چشم مردم ایران و بویژه نسل جوان، مدت‌هاست که مرده است؛ نسل مدرن و آوانگارد ایران امروز با حکومت جهل، فقر، تبعیض، استبداد و سیه‌روزی همان برخوردی را خواهد کرد که افکار مترقی در جوامع غربی با نازیسم و فاشیسم هیتلری بعد از پایان جنگ دوم جهانی کرد. خمینی و جمهوری اسلامی سمبل اعدام جوانان ازادیخواه است. مظهر سرکوب انقلاب ۵۷ و شوراهای کارگری و حمله مسلحانه به کارگران اعتصابی است. مظهر لشکرکشی به کردستان و ترکمن صحرا و قتل عام کمونیست‌ها و مخالفان سیاسی است. نظام خمینی تجلی یک بردگی جنسی تمام‌عیار در حمله به زنان آزادیخواه و مخالفین عقیدتی است. از چشم مردم آزادیخواه ایران، نظام خمینی همتا، پیشکسوت و معلم طالبان در افغانستان است. مردم ایران پس از چهل سال مصاٸب ناشی از جانورانی چون خمینی، حکم به رفتن آنها و حکم به آزادی خود داده‌اند. مردم پس از چهل سال تحمل فاشیسم اسلامی، پا به میدان یک نبرد سرنوشت‌ساز گذاشته‌اند تا با در دست گرفتن سرنوشت خود و بزیر کشیدن رژیم ساخته خمینی، زخم‌های ناشی از چهل سال توحش رژیم را مداوا کنند و یک زندگی سزاوار انسان برای خود و برای نسل‌های آتی را به ارمغان بیاورند.

میلیون‌ها قربانی بازمانده از نظام توحش خمینی، امروز در تدارک برگزاری جلسات محاکمات تاریخی این فاشیست‌های در قدرت هستند. راه فراری برای‌شان متصور نیست. قاتلین باید مسٸولیت اعمال‌شان را بپذیرند و در محضر افکار مترقی و مردم متمدن پاسخگوی جنایات‌شان باشند.

در آخر به عرض می‌رسانیم که توضیحات دیگری هم راجع به نظام خمینی جنایتکار هست که اگر بخواهیم یکی یکی آنها را بنویسیم دو سه جلد کتاب می‌شود. «حضرت آقا» فعلا به همین مقدار «خبر» و رقص و پایکوبی در شهرهای ایران بسنده کنید. برای رفع خستگی هم باشد سرکی به بیرون از «بیت رهبری» بکشید. ببینید چه خبر است. چیزی که از شما کم نمی‌شود! شايد به اين طريق در جايي که، همه به جز خواجه حافظ شيرازی از ماجرای توفان عظیمی که علیه نظام خمینی براه افتاده است با خبر هستند، شما هم با خبر شويد.

Share on print
Share on twitter
Share on telegram
Share on email