جمهوری اسلامی مرد؛ تسلیت به جناب زیباکلام

نویسنده: فواد عبداللهی

تاریخ انتشار: ۲۷ اوت ۲۰۱۸

در حالیکه همه سران ریز و درشت جمهوری اسلامی مشغول چرتکه انداختند که کی نوبت شان میرسد به ملت بگویند: ”صدای انقلاب شما را شنیدیم“؛ درحالیکه همه در فکر دست و پا کردن ریش تراش ژیلت اند تا ریش تراشیده پا به فرار بگذارند؛ درحالیکه کار از این حرف ها گذشته است که مقامات درشت رژیم بجای خود، کارچاق کن هایشان را برای رتق و فتق امور جلو بفرستند، اما جناب صادق خان زیباکلام با پررویی تمام از این میگوید که: ”اصلاح طلبان در انتخابات آینده شرکت نمی کنند“. واقعاً این ”استاد“ بی کفایت چه فکر کرده! فکر کرده که با این مانورهای مسخره و نخ نما می‌تواند از نفرت مردم سرنگونی طلب از نظام متبوع ”استاد“ نجات پیدا کند!؟ ایا ایشان یادشان رفته است که آن ”بلای عظیمی که روحانی بر جامعه ایران آورد“، محصول ۴۰ سال کار مشترک همه جناح ها از اصلاح طلب تا اصولگرا بوده است؟! نه ایشان و نه مردم، به به و چه چه گفتن های امثال زیباکلام در اعتبار خریدن برای نظام  اسلامی را یادشان نرفته است؛ هیچکس یادش نرفته است که ایشان چگونه در دفاع از روحانی و رژیم اش عربده میکشید: عجب ناجیی پیدا شد برای نجات ملت! آهای ملت بشتابید که این یکی دست مصدق را در مردمی بودن از پشت بسته!

امروز و بعد از خروش دیماه ۹۶ محرومین علیه کلیت نظام اسلامی، ورق برگشته است؛ روغن و نعنا داغ دادن روی ماجرای ”اصلاحات“ حتی دل گاگول ترین لایه های بدنه اصلاح طلبان را هم خوش نمیکند؛ دوران فوتوشاپ و روتوش کردن ”جنبش اصلاحات“ گذشته است؛ جناب ”استاد“ باید به حاشیه خزیدن ”بزرگان اصلاحات“ و هراس شان از سرنگونی نظام را بنگرد. بی دلیل نیست که بقول ایشان ”آینده نظام، همه را به فکر فرو برده است“. زیباکلام و نظام اش آنقدر خواهند ماند تا کل اسلام و مخلفات ”عزیزش“ را همراه خود به زباله دان تاریخ ببرد. این تمام داستان است. دیگر لازم نیست که گوش ها را به زمین چسباند تا صدای پای مردمی که در همین یکسال اخیر از هر دو جناح عبور کردند و حکم به سرنگونی نظام داده اند را شنید. ”انتخابات آینده مجلس“، البته اگر جناب زیباکلام شانس دیدن آن را بیابند، پیشکش ایشان باد؛ امروز در ایران در هر کوی و برزنش حرف بر سر سرنگونی و رفتن نظام و مجلس و قوانین اش است. بحث بر سر چگونگی و اشکال رفتن این نظام به دست طبقه کارگر، کمونیست ها و آزادیخواهان است. امروز کسی در فکر ”ترکیب مجلس“ نیست. کسی برای ”اصلاحات“ در جمهوری اسلامی تره خورد نمیکند؛ نگاهی به اطراف تان بندازید! امروز حتی خود حاکمیت از عدم مشروعیت رژیم، نزد مردم می گوید.

 آقای زیباکلام اجازه بدید خطرات را به گوش تان برسانیم:

 – جامعه از پایین دارد علیه تان میجوشد و متشکل میشود. صدای اشکال متحد شدن مردم در شوراهای مردمی، کمیته های محلات، سندیکاها و مجامع عمومی را نمیشنوید؟!

– اعلام سرنگونی و انحلال جمهوری اسلامی کیفر خواست مردم شده است! برای درستی این ادعا از برادر حجاریان و سید خندان تان سوال کنید.

 – دستگیری سران جمهوری اسلامی! کجا در خواهید رفت؟!

– لغو مجازات اعدام! این خواسته به نفع شماست؛ به نفع تان است هر چه زودتر تسلیم مردم سرنگونی طلب شوید. توجه میکنید که ما زیاد هم طماع نیستیم.

– با مطلبات جنبش محرومان، جنبش آزادی و برابری زن و مرد، جنبش ضداستثمار و بهرکشی و بیگاری از طبقه کارگر، چه میکنید؟!

– اعلام برابری کامل و بی قید و شرط زن و مرد در حقوق مدنی و فردی. لغو کلیه قوانین و مقرراتی که منشاء مذهبی دارند. اعلام آزادی مذهب و بی مذهبی.

 نظام شما و قوانین منحوس اش علیه زنان نقش مهمی در تداوم بردگی زن داشته است. مقابله با قوانین اسلامی و مذهب زدایی از جامعه ایران به یک خواست مردم تبدیل شده است. به تصویر کشیدن سیمای واقعی زن در جامعه و هنر و فرهنگ تنها بر ویرانه های جمهوری اسلامی و قوانین ضد زن اش امکان پذیر است. با این جنبش در میدان چه میکنید؟!

– شما با دسترسی همگانی بویژه تشکلهای توده ای مردم و احزاب سیاسی به رسانه های جمعی دولتی، چه میکنید؟!

– شما با آزادی کلیه زندانیان سیاسی چه میکنید؟! با اعلام آزادی بی قید و شرط عقیده، بیان، مطبوعات، اجتماعات، تشکل، تحزب و اعتصاب، چه میکنید؟!

– جناب زیباکلام آیا میدانید با قابل دسترس کردن کلیه آرشیوها، بایگانی ها و پرونده های دولت از جمله سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات برای مردم، پته شخص ”شخیص“ شما نیز روی آب است؟!

خطر واقعا همسایه دیوار به دیوار شماست! اینها تنها گوشه های ناچیزی از ۴ دهه مطالبات فروکوفته  مردمی است که تحت حاکمیت نظام شما ”زیسته اند“! اینها مطالبات ”خطرناکی“ است که امروز در کف خیابانها، کارخانه ها و محلات و دانشگاه ها به اهتزاز درآمده است. ما کمونیستها جامعه را برای نبرد نهایی علیه نظم و نظام شما آماده می کنیم؛ از این ”خطر“تر؟!!

جناب زیباکلام؛ مومیایی کردن جسد ”اصلاحات“، روایت درست و حقیقی از جمهوری اسلامی و تاریخ و ماهیت تاسیس اش را به ما و بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی بسپارید. ما تضمین میکنیم آن روزها نه تنها در خود ایران بلکه در افکار عمومی جهان، بیاد ماندنی باشند.

Share on print
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on pinterest
Share on tumblr
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email